lauantai 16. heinäkuuta 2011

hautajaiset:(

perjantaina oli mun isosetän hautajaiset hämeenlinassa  ja mä vähän feilasin ne :p ja sieltä me mentiin halsinkiin mun serkkujen kaa junalla. me käytiin kaupungilla ja mä ostin 2 toppii, aurinkolasit ja sit sellasen "farkkutakin" :D ja sit me käytiin spiceicellä jaja ne jätskit o ihanii<3 sit lauantaina me mentii lintsille mut tunnelmaa vähän latisti mun ylisosiaalinen, hieman pyöreä pikkuserkku :d vielä ku mä jouduin olee koko ajan sen kaa... mut joo oli muuten iha hauskaa. sit sunnuntain me käytiin jossain eläin tieteellises museos (jippii-.-) jä lähettiin mun pikkusiskon kaa KAHESTAAn junalla ja se matka oli pelkkää tuskaa:/ ja sit eilen olin töitten jälkeen ainon ja venlan kaa ja oltiin tosi pitkään uimassa ja otettiin kuvii :D joo ja kuvii mulla ei oo sieltä hesasta ku mä unohin sen huonomman kameran jonnekkin mut tässä jotain muita vanhempia(=

toi pelätin on ihan kauhee



tlannekuvat<3

ainoosaatehäkärrynpyöriä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti