perjantai 23. joulukuuta 2011

you're just human, did you notice?

noh en oo taaskaa hirveemmi kirjotellu, koska en oo päässy oikee koneella käymää. mut hei huomen on jo joulu!!!!!! tätä on jo ootettu pitkää ja mä sain joululahjaks konee jo tänää!1 tää on kyllä se vanha kone joka oli jo joskus aiemmin käytössä. ja täällä on ihania vanhoja kuvia joita oon fiilistelly nii lisään pari.:)mut joo täs viime päivinä on tapahtunu aika paljon kaikkee. meillä oli viime viikonloppuna pikkujoulut muutaman kaverin kaa ja oli ihan tois hauskaa! kuvia mulla ei vielä sieltä oo mut kuha saisin niitä allulta nii sit voin lisäillä.

Koulut loppu keskiviikkona ja todistus oli melko hyvä et oon aika ylpee itestäni.:) keskiarvoks tuli 9.23. sit me rakennettii joku aika sitte piparkakkutalo ja laitan siitäki kohta kuvan. ja sit tänää oli ulkona iha hyvää sää nii rakensin pienen lumiukon ja kävin lenkilllä. kohta oon lähös elokuvii kattomaa sitä uutta sherlock holmesii joten moimoi vaan:D

mun synttärit!<2

Mauritius!!!1


pinksu pulu


vappppuu<3



aika söpöö hei ;) -07

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti