torstai 5. heinäkuuta 2012

Auringon paahteessa lepposaa pistelyy, tätä kesäfiilistelyy!


Sori tää blogin hiljaiselo, ainaki miu osalta:D Mut niiku sanoin, mulla on tosi paljon ollu töitä. Joka tapauksessa onnistuin järjestää eiliseks mulle vapaapäivän sillee et piti olla vaa iha aamusta, ja illasta oopperoilla:d Aamulla piti jo 8 aikaa lähtee töihi, ja kottii pääsinki vasta 9 jälkee, ja miulle 13 h kaupungilla on tosi paljo!! +kerkisin ruskettuu melko paljo;) Eilisen päivän vietin pääosin Iran, Allun, Venla Ln, Antin, Villen ja Ernon kaa, mut tuli siinä muitakii nähtyy:) Kuvia ei kyllä tullu hirveesti oteettuu:(

Enn nyt vielä jaksa kirjotella niitä tehtävii, mut voisin koitaa saaha sen postauksen viikonloppuna tehtyy:) Oon vasta nyt sisäistäny et meillä on oikeesti kesäloma, eikä se kestä ikuisuuksii, nii oon vasta nyt ruvennu tekemää kaikkia juttuja ja nähny ihmisiä. Koko alkuloma meni miulla vaa iha hukkkaa ku istuin vaa koneella ja angstasin kui paska sää on:d Onneks oon nytten saanu itteenni niskasta kiinni, ja oon sopinu joka päivälle jotai :) Joo lopetanpa nää turhat selittelyt ja laitan vähä kuvia:D moimoi! -neea

p.s. kui moni teistä on menossa johonki oopperaa olavinlinnaa nyt tänä kesänä?;)





kameli :dd

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti