keskiviikko 17. lokakuuta 2012

One day



Moips!:) Anteeks mulla ei oo vieläkään oikeen kuvia, kun jotkut oli poistanu kaikki 'huonot' kuvat mun kamerasta kun luovutin sen sekunniks niille:D Tuo kuva on tältäpäivältä kun koitettiin kuvailla välkällä, mut pihalla oli tosi kylmä. Mut joo en oo pahemmi postaillu, koska mun elämä on oikeesti tosi tylsää eikä tapahu mitää, nii ei oo mitää mistä postata. Kokeita on ollu viime aikoina aika paljo, tosin eilen oli viimenen, ja ensviikolla on loma!:)  Lomasta sanon sen verran, että oon lähössä tampereelle. Ehkäpä sieltä sitten tulis otettuu ees pari kuvasta.

Eilen olin Elisen kaa kaupungilla, ja ostin lindexiltä lilasen villapaidan, ja semmoset hempeen vaaleenpunaset housut:)Sortsit taas teksti tökkii pahemman kerran, nii en viiti enempää sepustella. moimoi! -neea


p.s. Muuttelin muuten ulkoasuu joku aika sit hiema. Onko parempi vai huonompi?:)

3 kommenttia: