maanantai 3. kesäkuuta 2013

Tätä kesäfiilistelyy


Chebaleba ft. Ricowamos - Kesäfiilistelyy

Aah vihdoinkin kesä & kesäloma on täällä! Koulu loppu lauantaina ja päättärit suju mun osalta melko rauhallisin merkein. Vietin sen lappeenrannassa serkun ylppäreissä, joten mihinkään muuhun ei pahemmin jääny aikaa. Todistukseen oon melko tyytyväinen, vaikka muutama numero laskikin joulusta. Siitä huolimatta lukuaineitten keskiarvo oli 9.4, mikä on tosijees :) Sen lisäks mä sain kirjastipendin mikä tuli kyllä ihan puskista. Mulla ei oo oikeestaa hajuukaa miks mä sen sain, kun enhän mä edes lue kirjoja, ja meiän luokalla oli paljon parempiakin todistuksia :D Ja varsinkin kun mä sain jo yhden stipendin viime keväänä. 

Tän ja eilisen päivän mä oon vaan chillaillu pihalla ja palvonu aurinkoo. Rakastan tätä ilmaa kun koko ajan on nii lämmintä ja saa syödä jäätelöö nii paljo ku jaksaa. Tälle viikolle mulle on melkein joka päivä jotain suunnitelmia, joten toivottavasti kuviakin tulis edes muutama. Nyttenki mun pitäis olla jo menossa treeneihin, mut ei kai se kesällä haittaa vaikka vähän myöhässä oiskin.

IMG_5405 IMG_5409 IMG_5412 IMG_5420

2 kommenttia: