lauantai 4. elokuuta 2012

vihdoinki loma!



Joo niiku otsikosta voi päätelläkki, mulla alko vihdoinki loma! Edellisestä vapaapäivästä on ikuisuus, koska oon joka päivä ollu vaa oopperoilla. Jos ei siellä oo ollu töitä, nii on ollu lehdenjakoa... Toisaalta on tosi helpottunu fiilis, mut toisaalta kuitenki iha älyttömän haikee, koska en tuu näkemää sieltä töistä ketään Annia ja Venlaa lukuunottamatta seuraavaan 11 kuukauteen!! Siinä ajassa kerkii tulla jo vähä ikävä:( ja älysinpä tuossa just että mulla ei oo edes yhtään kuvaa sieltä.. No joo nyt loppu tää angstaus, ja mie meen syömää lettuja:) hej då! -neea

Tässä tää mun työpaikka. Parempaakaa kuvaa ei ollu, ja tääkin on viime kesältä :D

p.s. Sori ku nää postaukset on ollu ihan ylitylsiä viimeaikoina, ja sen takia varmaa teitä lukijoitaki on lähteny jonku verran:( Koitan yrittää tehä seuraavasta postauksesta ees vähä mielenkiintosemma!

p.p.s. Oon viime aikoina fiilistelly Maroon 5 iha älyttömästi! Vähä uudempii, ja vähän vanhempii kappaleita. Tää oli tämmöne pakko kertoo juttu.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti