torstai 24. tammikuuta 2013

You tried your best and you failed miserably. The lesson is, never try.

*Savonlinnalaiset! Mulla ja allulla on kirpparipöytä nro 20 linja-auto aseman kirpparilla maanantaihin saakka. *

Tiiättekö sen tuntee ku oot treenanu iha hullunlailla, ja sitten parin päivän löhöilyn ansiosta se kaikki tuntuu menevä hukkaa? Mulle kävi just näi. Olin tiistain & eilisen poissa koulusta, enkä mä tehny sinä aikana mitää muuta ku makasin sohvalla, katoin telkkarii ja söin.Vaikka tuo ei oliskaa mun treenia ihan täysin pilannukkaa, nii tänää kuitenki cittarin irtokarkkitarjous kävi mun kohtaloks:D Tällä hetkellä mun tekee mieli vaa päästä salille rääkkää itteeni. Korvatakseni vähä tuota löllöilyy, päätin tänää käyä koirun kaa pitkällä lenkillä:)

Miten musta tuntuu et tää postaus oli jotenki tosi turha?:D Ja niiku varmaa huomasitteki, ulkoasu vaihtu. En oo vielä ihan varma onks tää se mitä haen, eikä mulla oo hajuukaa mimmosen bannerin teen.

2 kommenttia:

  1. Haastoin sinut!

    aurinkonouseejoo.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos, mutta oon tehny tän jo kerran aiemmin about 2 kuukautta sitte, nii en viiti tehä enää uudestaa :)

      Poista