torstai 28. kesäkuuta 2012

This summer's bucket list!


Ei oo hajuukaa onko otsikko oikee, mut mitäs pienistä. Mutta joo mulla on siis tämmöne bucket list tälle kesälle, ja jos joku ei satu tietämää mikä se on, se on semmone lista asioista jotka mun pitää tänä kesänä vielä tehä:D Tein sen iha siks et saisin itteni oikeesti tekemää tänä kesänä jotai muutaki ku olemaa koneela:p Viimeki vuonna mulla oli semmone, mut varmaa puolet jutusita jäi suorittamatta... Mut siis blogii tää liittyy sillä lailla, et aion ottaa jokasesta jutusta kuvan ja lisätä sit sen jutun tänne blogin puolelle! Ite en oo noista jutuista keksiny yhen yhtä, vaan kaikki 'tehtävät' on mun kavereilta tullu:D Mut sillee niitä on kyl paljo kivempiki tehä, ku ei oo ite keksiny niitä:d Tänää tein jo yhen jutun ja laitan alemmas kuvan, vaikkei se mikää päätä huimaava temppu nyt ollukkaa..

Eile olin Iran, Allun & Elisen kaa, ja oli kaikin puolin tosi kiva päivä. Lukuunottamtta kaatosadetta missä piti pyöräillä kotii.. Pelattii laiturilla aliasta, otettii paljo kuvia, käytii lipalla ja maattii nurmikolla. Eipä miulla sit mittää muuta oo, postauksii ei varmaa nyt hirveesti miulta ainakaa tuu ensviikola ku menee nii paljo aikaa töissä. Moimoi:) -neea


1 kommentti:

  1. joo tee semmone postaus ekaks mis lukee kaikki ne mitä aiot tehä:) ja nii:D:D JA MIE KAHOIN TÄNÄÄ ELISEN KAA TUULIRANTAA IHA PASKAT HOUSUSSA SE ON VITUN PELOTTAVA!!!!!1 ja oothan miunkaa sunnuntaina koska kuolen ikävään ja mie tänään löysin sängyn alta nyan catin ja kuolin koska ikävöin sinua ihan liikaa:(

    VastaaPoista