sunnuntai 16. syyskuuta 2012

Espoo Weekend Festival!! la 18.8.

Onneks mä oon aina ihan ajoissa kaikessa, eikä tää toine osa tuu kun kuukauden myöhässä:) No mut  kuitenki, tää toine päivä ei ollu läheskää yhtä vauhikas kun edelline. En tiiä miks, mut oli ne esiintyjätki (mun mielestä) huonompii ku perjantaina:D. Ekana me käytiin nopeesti tuolla eessä fiilstelemässä jukkista, mut olo oli aika tunkkane, nii päätettii lähtee iha suosiolla tuonne kauemmas.




Sen jälkee siinä tuli joku tyhjä tauko, ja mentii Allun kaa ottamaa kuvat metron ja corneton teltoille. Ira oli ihan tyhmeliini eikä suostunu tulemaan mukaa:(


Tässä näkyy jotenki mun lauantain asua
Pitsitoppi - Tot Du Monde / Clas Ohlson
Shortsit - 2nd hand (broadway nyc fashion)
Bandeau - Cubus (Tukholmasta)
Lei - Espoo Weekens Festival
Kangaskassi - Espoo Weekend Festival
Aurinkolasit - äitin vanhat (?)
+ kengät oli taas valkoset conssit, näkyy alempana:)

Sen jälkeen mentiinkin melko eteen kattomaan Donkeyboyta, mut ei myö sielläkään kovin kauaa viihytty.





Sitten lähettiinki pyörimää ympäti mestoja, ja kattomaa mitä kaikkee muuta siellä on.




Takasin sinne päälavalle palattiinkin vasta kun Hurts alko soittamaan.





Hurtsia ei keretty kauaa kattoo, kun piti lähtee jo tsiigamaa sebastian ingrossoo. Se soitti kuitenki vasta sen verran myöhään, ettei keritty kattoo sitä paljoo ollenkaa, ennen kun piti lähtee:( Harmittaa vähän, ku ei päästy sinne eteen ollenkaa, siellä kaikki vaa kreisibailas ihan täysillä.



Semmone oliki sit se toine päivä:) Sori tää postaus on nyt paljon lyhyempi ja huononmpi, kun se edelline, mutta mulla on tällä hetkellä hirveesti muutaki mitä pitäis saada tänää tehtyy, eikä tekstikää oikee luista. -neea

p.s. Anteeks oon varmaa maailman surkein bloginpitäjä ku postauksii tulee vaa suunnillen joka toinen viikko:(

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti