tiistai 18. syyskuuta 2012

Jos metsään haluat mennä nyt, niin näät sammaleet myllätyt.

Heissan! Meillä kun on koulussa tällä hetkellä tää kasvio projekti menossa, niin aattelin tulla tännekki vähän näitä kuvii laittelee:) Osa kuvista on otettu jo 2 viikkoo sitte, mutta osa on nyt ihan lähipäiviltä.  Nyt mulla on vasta 1/5 kasveista kasassa, eikä aikaa oo enää ku puoltoista kuukautta. Mä oon ihan kusessa tuon kasvion kanssa koska
1) Mä en löydä niitä määrättyjä kasveja
2) Vaikka sattuisinki vahingossa löytämään sen, en kuitenkaan tunnista sitä ja
3) Vaikka löytäisin & tunnistaisin jotain ei mulla silti satu olemaan kameraa, eikä lappuja mukana..
No mut ei miulla nyt sit mitää tärkeetä asiaa ollukkaa, palaillaan! :) -neea
Saan varmasti 10 ku tunnistan kasvit näi ^ hyvi! No ainaki molemmissa on punasia marjoja:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti