perjantai 14. joulukuuta 2012

12. Luukku: Lempparijoululeffat

Heipsan! Niiku varmaa muistatteki, tein vähän aikaa sit postauksen lempparijoululauluista. No tänää mä aattelin kertoo mun lempijoululeffat :-) Niitä on 3 kappaletta.

Ensimmäinen on The Night Before Christmas eli Painajainen ennen joulua. Mun mielestä tää on aivan huikee leffa! En osaa selittää miks, mut tykkään tästä ihan hirveesti. Meillä on tää leffa omana, ja oon kattonu tän leffan joka ikinen vuos nii kauan ku muistan just silleen päivän tai kaks ennen jouluu. Todennäkösesti kahon tän myös tänä vuonna:)
Toinen leffa on Jim Carreyn tähdittämä The Grinch. Hävettää ihan myöntää, mutta en oo koskaan nähny tätä kokonaan... Oon monta kertaa nähny alun, lopun, tai pätkiä keskeltä, mutten koskaan koko leffaa! Kuitenkin siis tiedän mitä tässä tapahtuu suurinpirtein. Siitä huolimatta mä tykkään tästä leffasta kovasti, ja toivon että se tulis vielä kerran tänä vuonna telkkarista. Ehkä mä tällä kertaa sit kattoisin sen kokonaan :)
Mun kolmas ja viimenen lemppari on tää perinteinene Joulupukki ja noitarumpu. Vaikka se onkin lastenleffa, en ikinä kyllästy siihen:d Katotaan se yleensä koko perheen voimin jouluaattosin telkkarista. Se shamaani tai se, on vaan nii hellyyttävä pikku otus:D Siitähän olemasssa kans se Mauri Kunnaksen kirja, mut en oo koskaan lukenu sitä. Ois joskus ihan hauska vilkasta sitä :)
Ainii muute, meillä oli tänää koulujenväliset sählykilpailut, ja kustiin ne kokonaan... Hävittiin 2 ekaa pelii eikä päästy enää jatkoon. Miten meiän koulu on aina kaikissa tämmösissä nii paska?!:D Noh, ehkä meitä onnistaa vielä joskus:)

2 kommenttia: