tiistai 4. joulukuuta 2012

4. Luukku: Blogi haaste

Säännöt
Kerro 11 asiaa itsestäsi
Hastaa haastajan 11. kysymykseen
Keksi 11 uutta kysymystä
Haasta 11 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa ja kerro heille, että olet haastanut heidät
 
Kiitokset Jennalle joka tän anto mulle:)
Faktat musta
1. Oon tosi nirso ruuan suhteen.
2. Tykkään ihan älyttömästi matkustella.
3. Oon hyvä koulussa, vaikken ymmärrä miten, koska en siihen erityisemmin panosta:D
4. En osaa koskaan päättää mitään, ja vaihan mieltäni sekunnin välein.
5. Oon ihan toivoton tekemään mitään ajoissa. Teen kaikki asiat vasta sitten kun on ihan pakko
6. Mulle ei tuu helposti kylmä.
7. Oon joissain asioissa perfektionisti.
8. En koskaan itke leffojen takia/aikana.
9. Oon menossa enskesänä Tallinnan Robbie Williamsin (ja Olly Mursin) keikalle!
10. Rakastan ben&jerry's jäätelöitä.
11. En osaa pitää mun huonetta siistinä päivää kauempaa.
Vastaukset kysymyksiin
1. Pystytkö kertomaan parhaalle/parhaille ystävillesi ihan kaiken? No tällä hetkellä en, koska ei mulla oo semmosta. Mutta joskus aiemmin kyllä pystyin:)

2. Sanotko usein asioita, mitä et oikeasti tarkoita? Hmm, en kai.
3. Punastutko helposti? En mielestäni:D
4. Kaunein kaupunki missä olet käynyt? Paha kysymys. Jos ihan totta puhutaan, mun mielestä tää mun kotikaupunki, eli Savonlinna on oikeesti tosi kaunis kaupunki. Varsinkin kesällä. Mut jos tähän lasketaan kaikki kaupungit iha ulkomaita myöten, pitää sanoo et varmaan Tanskassa semmonen pikkunen kaupunki nimeltä Vejle.
5. 2 Asiaa mitkä ottaisit mukaan autiollesaarelle? Jos tälleen fiksusti ajattelee, nii ekaksi varmaan tulitikut ja tokana iPadin.
6. Linkkaa 2 suosikki biisiäsi. Ää en muista yhtään ku tälleen kysytää:D Mut mitä nyt ekana tulee mielee nii Sia - Breathe Me ja Oasis - Wonderwall
7. Tärkein tavarasi (Elektronisia laitteita EI saa valita) Varmaankin yks semmonen superlämmin huppari:-)
8. Lempi herkkusi? Ehottomasti suklaa!
9. Mihin muuttaisit jos saisit valita? Aivan sama, kuha mahollismman kauas Savonlinnasta:D
10. Julkkis, kenen kanssa olisit valmis menemään naimisiin? En kenenkää. Enpä pahemmi tunne noita julkkiksii, et voisin kenestäkää sanoo, et olisin valmis menemää naimisiin sen kaa.
11. Onko jouluissa hauskinta vapaapäivät, lahjat vai perhe? No se et saa olla perheen kaa iha rauhassa, eikä tarvii stressaa ollenkaa kouluu. Ruokaki on kyllä ihan kiva juttu:)
Uudet kysymykset
 1. Miksi alotit bloggaamisen?
2. Tee, kahvi vai kaakao?
3. Missä kaikkialla maailmassa oot käyny?
4. Mitä haluisit osata tehä paremmin?
5. Kerro jokin paha tapasi.
6. Mikä tekee sut onnelliseks?
7. Kerro yks lempikappale.
8. Mitkä on sun luottovaatteet?
9. Paras vuodenaika? Ja miksi?
10. Rusketutko helposti kesällä?
11. Paras tapa viettää lauantai-iltapäivää?
Mä haastan kaikki teidät lukijat! Ilmotelkaahan jos joku ootte vaivautunu tekemään tän:) Ja sori ku tää on maailman tylsin postaus ilman kuvia:(

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti