sunnuntai 30. joulukuuta 2012

23. Luukku: Rap Xmas on Ice 2012

Olin siis viimeviikon lauantaina Venlan kanssa Rap xmas on icessä. Siellä oli esiintyjinä JVG, Ruudolf & Karri-Koira. Eka vähä arvoin et oonko menossa sinne, mutta koska savonlinnassa ei ikinä tapahu mitää, oli mun pakko mennä sinne:D Mä en ollu yhtää varma et saako sinne viiä järkkärii (vaikka miksei Savonlinnan jäähallii nyt sais viiä järkkärii..) nii en sit ottanu sitä mukaa. Nyt vähä kaduttaa ku näitä kuvia jälkikätee kattelee. Nää kaikki kuvat on iha täyttä shaissee ku ne on mun puhelimella otettu. Anygays, mä aattelin kuitenki jakaa teiän kaa tän säälittävän kollaasin:d




Karri-Koira ft. Ruudolf - Amerikankotka liitää

Ruudolf - Leijonakuningas laulu
JVG ft. Freeman - Karjala takaisin

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti